Om meg

Bildet mitt
Oslo, Norway
Jeg ønsker å fange øyeblikk der bildene kan fortelle mer enn ord. Min fotoblogg viser noen bilder som jeg har tatt på min vei.

torsdag 3. november 2011

The baby humpback whale

Jeg har vært på en fire ukers ferie og kom hjem for en uke siden. Denne ferien hadde en symbolsk verdi for meg fordi jeg planla "drømmeferien" da jeg fikk kreft for 2 år siden (jeg ble frisk i mars 2010). Dette ble virkelig en ferie der jeg følte meg levende på alle måter. I Costa Rica der mesteparten av ferien ble tilbragt opplevde jeg mange kodak-moments i det fantastiske dyrelivet. Jeg var så heldig å få oppleve en glad og spretten baby-hval som danset rundt fiskebåten vår, bare 5-6 meter unna. Det var et fantastisk øyeblikk:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv